Який акумулятор краще для автомобіля
Хороший акумулятор для автомобіля дозволяє його власнику не тільки запускати двигун в будь-яку погоду і при будь-якій температурі навколишнього повітря, але і не турбуватися про правильну і безпечну роботу автомобільних приладів, які споживають електрику з його системи. Як правило, при виборі АКБ автолюбителів цікавить основне питання - який акумулятор поставити? Однак при виборі необхідно враховувати чимало факторів - геометричні розміри, номінальний робочий струм, ємність батареї, тип акумулятора, торгову марку, під якою була випущена АКБ. Таким чином, вибір хорошого авто акумулятора - це завжди компроміс багатьох рішень.
Купить аккумулятор марки b b battery по выгодной цене можете на сайте компании.
За якими критеріями вибирати
Щоб правильно відповісти на питання, який акумулятор вибрати для автомобіля, необхідно розібратися з тими параметрами, за якими, власне, і необхідно робити вибір. Перерахуємо їх по порядку.
геометричні розміри
Всі автомобільні акумулятори мають кілька стандартних розмірів, і всі виробники АКБ завжди дотримуються цих стандартів. Відповідно, в першу чергу необхідно переконатися в тому, що нова акумуляторна батарея гарантовано поміститься в призначеної для неї ніші під капотом. Причому необхідно вибирати такий корпус, який максимально підходить для неї. Тобто, не тільки не великий (оскільки він просто не поміститься там), але і не на багато менший. По-перше, маленький акумулятор буде мати меншу ємність, а по-друге, батарею на її посадковому місці завжди потрібно надійно закріпити. І якщо вона буде менше, ніж належить, то і закріпити її буде проблематично.
полярність
Всього в світі існує чотири стандарти для маркування акумуляторних батарей - російський, європейський, американський і азіатський. Відповідно до них маркуються всі АКБ. Відповідно до трьох першими плюсова клема акумулятора знаходиться зліва, а мінусова, відповідно, справа (якщо дивитися на батарею з боку наклейки і місця установки в автомобілі). Однак якщо автовласник думає, що краще купити автомобільний акумулятор японського, південнокорейського або іншого азіатського виробника, то йому необхідно врахувати, що багато хто з них використовують зворотну полярність. Тобто, плюсова клема на таких батареях знаходиться праворуч, а мінусова - зліва.
ємність
Це один з найважливіших параметрів, і від того, який ємності акумулятор, залежить подальша експлуатація машини. Одиниця виміру цієї величини - Ампер-години (скорочено А год, в англійській мові - Ah). Для всіх автомобілів їх виробник в технічній документації завжди вказує, акумулятор якої ємності необхідно встановлювати в машину для нормальної роботи його електросистеми. Зазвичай допускається не одне значення, а їх невеликий діапазон. При цьому менша, ніж потрібно, ємність акумулятора не дозволить нормально запускати двигун, особливо в холодну пору року, а також може призвести до проблем з експлуатацією електроприладів в машині (прилади освітлення, автомагнітола, підсвічування і так далі).
Однак акумулятор більшої ємності також небажано ставити. Це обумовлено тим, що в парі з акумулятором працює генератор, основне завдання якого полягає в постійній підзарядці АКБ. І якщо батарея буде мати велику ємність і більший зарядний струм, ніж може видати генератор, то останній просто не зможе нормально заряджати АКБ. Відповідно, акумулятор буде постійно недозаряжен, а глибока розрядка згубна для будь-якої батареї. Особливо це актуально для ситуації, наприклад, коли автовласник встановив на свою машину велику кількість додаткового електроустаткування (наприклад, потужну аудіосистему, велика кількість додаткового освітлення та інше). В такому випадку акумулятор при їх роботі буде видавати більшу кількість енергії, ніж він буде отримувати від генератора.
Наведемо ще одну причину, чому небажано встановлювати на автомобіль батарею значно більшої місткості, ніж це передбачається виробником. Справа в тому, що при запуску двигуна стартер, який, власне, і запускає двигун, починає нагріватися (оскільки він є електромотором). І чим довше він обертається - тим сильніше його нагрівання. Відповідно, якщо дуже довго крутити стартером до запуску, то можливі два варіанти. Перший - розрядка АКБ. Другий - перегрів і вихід з ладу стартера. Неглибокий розряд акумулятора - «менше зло». Однак перегрів і поломка стартера - це, скоріше, екстремальний варіант, актуальний, наприклад, для старих радянських машин, в тому числі вантажівок і військових. Або в ситуації, коли машина виїжджає з води «на стартері». Але для більшості сучасних автомобілів це не так актуально.
За радянських часів, при малому виборі акумуляторів було прийнято вибирати батарею виключно за значенням її ємності. Всі інші параметри у них були однаковими, навіть у різних виробників. У теперішній же час так чинити не можна. Справа в тому, що крім ємності у однакових виробів з аналогічним її значенням, можуть відрізнятися видаються струми, геометричні розміри, час роботи без дозарядки і, звичайно ж, ціна.